در عصر حاضر جهت مدیریت تماس های ورودی در سازمان ها و یا شرکت ها راهکار های سنتی دیگر پاسخگو نبوده و باید به طور مدرن تری نسبت به مدیریت مشتریان اقدام کنند و باید گفت یکی از این روش ها صندوق صوتی می باشد.
دستگاه صندوق صوتی افزونه ایست جهت دستگاه
طبعا با هر مجموعه بزرگی که تماس بگیرید با یک تلفن گویا مواجه می شوید و شماره داخلی مورد نظر را از شما خواهد خواست که هر عدد به عنوان یک واحد داخلی در نظر گرفته می شود و با شماره گیری آن عدد به داخلی و یا بخش مربوطه وصل خواهید شد در حالی که در شیوه سنتی به این شکل بود که یک منشی باید کلیه امور وصل کردن تماس ها و مدیریت تماس های داخلی و یا خارج از سیستم را بر عهده داشت که عملا در فضای مدرن امروزی کاری غیر ممکن محسوب می شود. برای همین باید گفت بدون یک صندوق صوتی ارائه خدمات نوین امکان پذیر نخواهد بود! در هر سازمان یا شرکت نحوه ارائه سرویس به افراد مراجعه کننده با صندوق صوتی و داشتن سیستم های پاسخگویی به مشتریان (تلفن گویا) یکی از اساسی ترین عوامل رضایت مشتریان و در نتیجه سودآوری و پیشرفت یک سازمان می باشد.یکی دیگر از امکانات بسیار عالی صندوق صوتی گذاشتن پیام صوتی برای مخاطب مورد نظر می باشد.
آشنایی با صندوق صوتی
مرکز پاسخگویی به تماس به طور کلی عمل کار اپراتور انسانی را در مجموعه انجام میدهد . طیف وسیعی از مراکز پاسخگویی به تماس در دو نوع نرم افزاری و سخت افزاری دسته بندی میگردد.
شرکت پاناسونیک به عنوان یک مجموعه و شرکت پیشتاز در راه اندازی روش های برقراری ارتباط در دنیا برای نخستین بار مراکز پاسخگویی به تماس را به شکل مراکزی مجزا و بدون نیاز به وابستگی با نام های تجاری KX TVM50 و KX-TVP200 شکل داد و این دو مدل را طراحی و به بازار عرضه نمود.نکته بسیار مهمی که در خصوص صندوق صوتی باید بیان کرد این است به صورت مجزا و جدا از مراکز تلفن سانترال عمل کرده و با کارتهای اپراتور گویا (DISA) که بر روی مراکز تلفن سانترال نصب میگردند کاملا متفاوت می باشند.
امکانات کلی دستگاه صندوق صوتی پاناسونیک
- سیستم جوابگویی اتوماتیک با قابلیت اضافه کردن به زیر شاخه نامحدود
- راه اندازی صندوق صوتی جهت کلیه کارمندان شرکت و یا سازمان و
- قابلیت برقراری پخش پیام های مختلف صندوق صوتی مبتنی بر شماره تماس گیرنده و زمان تماس
- قابلیت ضبط تماسهای ورودی در صندوق صوتی تا ۴ ساعت در TVM50 و تا ۱۰۰۰ ساعت در TVM200
- امکان هدایت تماس گیرنده در زمانی که مخاطب اشغال می باشد
- برقراری صف انتظار برای داخلی هایی که در حال مکالمه می باشند
- قابلیت برقراری هدایت تماس در زمان عدم پاسخگویی
- مدیریت بهره برداری از سیستم برای کلیه پرسنل
- قابلیت ایجاد ضبط اتوماتیک تماس در صندوق صوتی
- قابلیت برقراری صندوق صوتی انتقادات و پیشنهادات
- امکان قرارگیری بر روی تمامی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
- قابلیت برقراری ضبط پیغام ها و فرستادن آن توسط خط تلفن و یا ایمیل
امکانات KX-TVM50 پاناسونیک
سیستم پردازش صدا KX-TVM50
ظرفیت 2 تا 6 پورت
64 صندوق صوتی
حداکثر 8 ساعت زمان ضبط پیغام
کاربرد صندوق صوتی در شبکه بصورت اشتراکی
شنیدن پیام در انتظار به صندوق صوتی هدایت شده و از سرویس خودکار گویا بهره مند شود .
کاربران این امکان را دارند تا به راحتی پیغام های خود را چک کنند
به کاربر امکان این داده شده است تا مکالمه در حال انجام را تنها با فشردن یک دکمه ضبط نماید
مانیتور پیامهای دریافتی و تصمیم برای پاسخگویی یا عدم پاسخگوی
امکانات KX-TVM200 پاناسونیک
سیستم پردازش صدا KX-TVM50/TVM200
سرویس پاسخ دهی اتوماتیک ،مسیریابی خودکار تماس، اطلاع از وجود پیام جدید را ممکن ساخته و برحسب نیاز شما قابلیت سفارشی شدن را دارد .
_ ۰ تا ۲۴ پورت و ۱۰۲۴ صندوق صوتی
- ۱۰۰۰ ساعت زمان ضبط پیغام ( حداکثر )
- ارسال پیام الکترونیکی
- منوی پست صوتی روی صفحه نمایشگر
- سرویس مشتری
- کنترل تماس در حال انجام ( LCS )
- ضبط دو طرفه
- انتقال دو طرفه
_ صندوق صوتی
سیستم پیغام گذاری پاناسونیک امکانات های چندزبانه و کارایی بالایی را در اختیار شما می گذارد .
با توجه به موارد گفته شده می توان اذعان کرد اگر میخواهید ارتباط موثری با مشتریان و یا مراجعین خود داشته باشید و همینطور به شکل مناسب تری منابع انسانی خود را مدیریت نمایید بهتر است یک سیستم صندوق صوتی متناسب با نیاز های شرکت و یا سازمان خود تهیه کنید.
برای آشنایی بیشتر با تلفن های